Höstterminen startar igång v.35 och nedan finner ni de datum då det är dags att anmäla er.
hittar ni ett dokument med steg-för-steg-beskrivning om hur ni anmäler och betalar via vår betalningssida.
För er som redan är medlemmar och som vill fortsätta i samma grupp som ni gick i denna termin öppnar anmälan v.27 på hemsidan. Detta gäller även trupp och hopprep som anmäler sig i den grupp de var i nu på vårterminen och flyttas sedan över av ledare om byte av grupp är aktuellt.
För er som är medlemmar men som vill byta grupp öppnar anmälan v.32. Vill man byta från familjegympa till barngympa (5-7 år) eller från barngympa till trupp/hopprep (från 7 år) hör man av sig till
tgsbarn@gmail.com senast v.30 där en intern kölista görs. Du har inte automatiskt fått en plats i en annan grupp utan måste få bekräftelse från oss gruppansvariga i styrelsen för att få byta. Byten sker i mån av plats. Byte mellan trupp och hopprep sker även det vid mån av plats och måste bekräftas av oss, skicka mail till
tranasgs@gmail.com om du vill byta mellan dessa grupper.
Är du medlem och vill vara med i ytterligare en grupp öppnar anmälan v.33, alltså samtidigt som för nya medlemmar. Du har bara förtur vid byte av grupp, inte om du vill gå i en ytterligare.
För nya medlemmar öppnar anmälan måndag v.33 kl 18.00, först till kvarn gäller. För att göra anmälan så smidig som möjligt rekommenderar vi att ni gör en profil redan nu för att inte behöva stressa med det vid anmälan. Småsyskon har ej förtur in i grupperna utan måste vänta till v.33 för att anmäla sig.
Gymmix kan även de från och med v.27 köpa medlem- och terminsavgift, och kan även göra det under hela terminen. Drop in gäller på alla Gymmixpass och med terminskortet får du gå på vilka pass du vill. Gratis prova-på kommer ske som vanligt under v.35-36, så passa på att testa alla pass. Schema kommer under sommaren på hemsidan och våra sociala medier.
Ledare och ledarbarn måste även de anmäla sig och betala medlemsavgift. Ledare och styrelsemedlemmar bokar och betalar i "Ledare/styrelse"-gruppen som ligger under "föreningsorganisation" senast v.34 och blir sedan inlagda i rätt verksamhetsgrupp av oss gruppansvariga.
Ledarbarn måste även de anmäla sig för att behålla sin plats och gör det i gruppen "ledarbarn" som även den finns under föreningsorganisation. När ni bokat och betalat där skickar ni ett mail till
tranasgs@gmail.com med barnets namn och vilken grupp den tillhör för att vi ska kunna lägga till barnet i rätt grupp. Detta måste göras senast v.31!
Fakturabetalning kan fixas om du inte kan betala med kort via hemsidan. Hör isåfall av dig i god tid till oss så att vi kan lägga in dig i rätt grupp så att din plats inte går vidare till någon annan.